Ústředna zdarma
Pokročilou ústřednu není nutné řešit, pokud nepotřebujete například přepojovat hovory na jiné kolegy ve firmě. Nepotřebujete hovory nahrávat, nepotřebujete hlasový rozcestník, nepotřebujete hlasové fronty nebo se například obejdete bez řízení provozu. Taktéž bez ústředny budete muset oželet užitečné statistiky, které oceňují zejména call centra.
Přesto, když využijete erární ústřednu dodavatele telekomunikačních služeb, jako je například FAYN, budete se moci těšit z mnoha užitečných funkcí, které jsou bez poplatků.
Pod jedním přihlašovacím účtem můžete mít více tarifů i více čísel. Budete mít přehled o příchozích i odchozích voláních, včetně možností filtrování dat. Jednotlivé linky lze nastavovat, od funkcí CLIP a CLIR až po hlasové schránky a možnosti přesměrování. Nastavovat lze také rychlé volby, což dokáže částečně nahradit klapky známé z pokročilých ústředen. K dispozici je také funkce fax2mail, kdy lze přijímat faxy, které následně dorazí formou e-mailu.
Tato služba je bez starostí, bezpečná, neklade na vás nároky na správu ani na energie. Prostě ji používáte na svých koncových zařízeních a platíte pouze za zvolený tarif, který může být i zcela bez paušálu. A u FAYN Telecommunications je to samozřejmě bez závazku a nejlepšími cenami volání na trhu.
Charakteristika ústředny zdarma
☑ několik čísel na jednom účtu
☑ přehled o provozu
☑ 4 druhy přesměrování
☑ hlasová schránka
☑ CLIP a CLIR
☑ fax2mail
☑ rychlé volby
☑ bezpečné a bez starostí
☑ bez poplatků
☒ bez přepojování hovorů
☒ bez dalších pokročilých funkcí